O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

piątek, 15 marca 2013

Co mi przyniósł listonosz :)

Długo wyczekiwana paczka -  nawet się nie spodziewałam, że w środku będzie tyle różności.

kosmetyki flos lek

Jak już wcześniej wspominałam, mam cerę problemami naczyniowymi. Ostatnio byłam u kosmetyczki, która mi powiedziała mnóstwo ciekawych rzeczy (szykuje się na duży post na temat cery naczyniowej). Po tej wizycie zrobiłam małe zamówienie w sklepie internetowych firmy FLOS - LEK

flos lek

Długo nie mogłam się zdecydować co tak naprawę chcę wybrać, ostatecznie pomógł mi w wyborze mój Narzeczony (dziękuję Ci, że się w to tak angażujesz :* ) więc wspólnie złożyliśmy zamówienie

flos lek laboratorium

flos lek laboratorium

Na zdjęciu powyżej głowni goście programu :) Pilling enzymatyczny specjalnie dla cery z problemami naczyniowy oraz z tej samej linii tonik bezalkoholowy. 
Miła niespodzianka, dostałam bardzo dużo różnych próbek od producenta kosmetyków. Większość z nich, niestety nie pasuje do mojego rodzaju skóry oraz wieku, ale rozdałam wszystkim w okół, to czego wykorzystywać na pewno nie będę. 

Parę próbek mi zostało, więc dołożyłam do koszyczka, w którym gromadzę dla Was upominki na moje pierwsze rozdanie :) ale o tym w sowim czasie. 
O samym kosmetykach z serii dla cery z problemami naczyniowymi też będę pisać. Mam w planach pokazać Wam, jaką broń wytoczyłam moim popękanym naczynkom i chętnie opowiem czy są efekty, ale aby było to wszystko miarodajne, muszę poświęcić trochę czasu na regularne stosowanie preparatów. 

seria do skóry z problemami naczyniowymi


Szybciutko i krótko tylko napiszę jakieś to próbki kryły się wraz z paczuszką od FLOS - LEK 
  • white & beauty krem wybielający przebarwienia, 
  • krem matujący do cery tłustej, trądzikowej i mieszanej. 
  • krem na noc + 45 reVITA C
  • krem napinający 24 h do cery dojrzałej 
  • próbeczka intymnego regenerującego żelu do higieny intymnej 
  • kuracja hialuronowa anti - aging, 
  • krem nawilżający do skóry suchej, bardzo suchej i atopowej, 
  • oraz próbeczka FLOSMEN seria męska kremu regeneracyjnego przeciwzmarszczkowego
  • oraz na koniec kojący balsam do ciała dla skóry wrażliwej.
Z całego zestawu pod moją cerę chętnie wypróbuje dwie pierwsze pozycje:
wybielający przebarwienia kremik z kompleksem wybielającym i masłem Shea:
white & beauty krem flos - lek

Oraz matujący krem ANTI ACNE dla cery tłustej, trądzikowej lub mieszanej z kompleksem seboregulującym, aktywną formułą cynku i ekstraktem z drożdży.

anti acne krem matujący flos lek

Jeżeli jednak którakolwiek z pozycji Wam zainteresowała, to mogę coś więcej o niej napisać
lifting krem napinający flos lekantu-aging kuracja hialuronowa flos lekReVITA C krem na noc flos lek

EMOLEUM krem nawilżający flos lekkojący balsam do ciała flos lekregenerujący żel do higieny intymnej  flos lek

flos lek flosmen

Pozdrawiam i NARESZCIE ZACZĄŁ SIĘ WEEKEND!!! 

24 komentarze:

  1. Czekam na post o cerze naczyniowej bo też taką mam. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przygotowuje się do niej bardzo skrupulatnie :)

      Usuń
  2. To chyba fajną paczuszkę przyniósł listonosz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. też nie mogę się doczekać, mam nadzieję, że efekty będą widoczne i zadowalające

      Usuń
  4. Gratuluje :) chętnie bym taką paczuszke przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest, że jak się kupuje przez internet, zamawia u producenta, to jakoś chętniej paczkę otwieram i sprawia mi więcej radości niż zakupy w sklepie tradycyjnym

      Usuń
  5. interesuje mnie krem wybielajacy przebarwienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    nominowałam Cię do TAG Liebster Blog
    http://mooonipopracy.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i zapraszam do zabawy, mam nadzieję, ze zgodzisz się odpowiedzieć na moje pytania.
    http://kolorowy-kolowrotek.blogspot.com/2013/03/pytania-ach-pytania-libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za ujarzmienie naczynek!:-)
    Z przyjemnością obserwuję Koleżankę z Malinowego Klubu i pozdrawiam!:-)
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat sto lat :) [maliny plotkowały ;) ]
    śliczny prezent dostałaś ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ile skarbów :) gratuluję 'zdobyczy' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam cerę z problemami naczyniowymi, także chętnie poczytam różne porady ;)

    gratuluję prezenciku

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki Flos-Lek, choć tych które Ty zamówiłaś jeszcze nie testowałam.

    Moja Druga Połówka ;) ma też problem z naczynkami, ostatnio testuje preparaty Rosacal z Tołpy i sprawdzają się nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo osób pisze o kosmetykach z Flosleku. Też muszę się im przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń