O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

sobota, 7 kwietnia 2012

The Body Shop Body Butter Duo

Cudowne mało do ciała 2 w 1. w jednym opakowaniu znajdują się kremy o tej samej linii zapachowej lecz o różnych konsystencjach.  Opakowanie podzielone jest na dwie części. Jedna część, w której znajduje się balsam do skóry normalnej (delikatny i lekki), w drugiej części krem dla bardzo suchej skóry. Idealnie regeneruje i nawilża nawet najbardziej suche partie skóry (łokcie, kolana, łydki) Świetnie regeneruje suche i popękane pięty.


Produkt idealny jako pomoc dla skóry wrażliwej i przesuszonej po zimie!
Dla mojej cery wrażliwej i naczyniowej sprawuje się świetnie, stosuje go dość długo i produkt nie traci swoich właściwości. Bardzo wydajne opakowanie, wygodne w użytkowaniu.


Można dostać w 4 wariantach zapachowych. Ja posiadam motyw jagodowy, i mam zamiar zapatrzyć się w następny, tym razem może wanilii. Ogólnie produkt dostępny w czterech wariantach:
  • Kwiat Açai (Floral Açai),  
  • Wanilia (Vanilla),  
  • Groszek pachnący (Sweet Pea),
  •  Makadamia (Macadamia).
 Cena za opakowanie 200 ml to 65 zł



reklama produktu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz