O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

poniedziałek, 18 lutego 2013

Siarkowa Moc - antybakteryjne serum do stosowania miejscowego

No dobrze, kilka dni stosowania,  Pech chciał, że jednego chętnego na buzi znalazłam, ale od początku, zacznijmy od opisu samego kosmetyku - w skrócie testujemy punktowe serum na wypryski.
serum siarkowa moc na wypryski

Od pewnego czasu pogorszył mi się stan cery, z racji leków które ciągle muszę stosować (leki na bazie hormonów). Dlatego, w trakcie zakupów na allegro skusiłam się jeszcze na małą tubkę serum na wypryski. 
Za produkt zapłaciłam 7,60 zł więc uważam, że cena jest bardzo atrakcyjna. Wcześniej (przed samym kupnem) czytałam kilka innych recenzji o tym produkcie, i cena oscylowała od 7 do 9 zł. 
O czym zapewnia nas producent: 
serum (żel punktowy) do stosowania 2 razy dziennie punktowo na wypryski, produkt należy pozostawić na zmianach skórnych trądzikowych i wypryskach na 20 minut a następnie zmyć wodą. (czas pozostawienia produktu powinien trwać tyle, by powstałą sucha warstewka) Produkt ma hamować rozwój mikroorganizmów odpowiedzialnych a pojawienie się wyprysków, dodatkowo ma zapobiegać rozprzestrzenianiu się zmian. 
Działa na zasadzie wysuszania zmian trądzikowych. 

serum siarkowa moc na przyszcze
Opakowanie:
Bardzo poręczne i wygodne opakowanie z 15 ml żelu. Profil tubki i końcówki ułatwia punktowe nanoszenie preparatu. 
skuteczność serum siarkowa mocserum siarkowa moc przeciw wypryskom


Zapach:
zapach nie jest przyjemny, ale też nie jest odpychający. Wiadomo, że preparat który ma wysuszać na bazie siarki, alkoholu, kwasu salicylowego nie będzie pachniał wiosennymi kwiatkami. Choć również czuć nutę cytrusowych owoców, których wyciągi również zostały zawarte w preparacie. 

serum siarkowa moc na wypryski
Konsystencja:
Fajna, żelowa, nie spływa i punktowo trzyma się nawet na krawędzi policzków. 
Wydajność:
w przypadku tego kosmetyku to zależy od rodzaju cery, więcej serum będą stosować osoby z cerą skłonną do zmian trądzikowych. Ja akurat mam cerę tłustą i problem z cerą jest u mnie złożony. Po pierwsze odradzono mi stosowanie pillingów - cera naczyniowa, jednocześnie niestety tłusta. Dodatkowo wahania hormonalne, które przede wszystkim widać na buzi, dekolcie i plecach. Także moje serum ma dość mocnych przeciwników.... 
siarkowa moc na wypryski
serum siarkowa moc recenzje

Skuteczność:
Tuż po aplikacji preparatu czuje delikatne pieczenie, ale nie mam żadnych podrażnień, uczuleń lub czegoś co mnie zaniepokoiło. 
Efektem końcowym jestem dosyć zaskoczona. Sądziłam, że skład jest na tyle mocny, że nie da szans moim wypryskom i przezwycięży cerę tłustą. Poniżej zamieszczam zdjęcia stosowania serum przez 4 dni. Oceńcie same: 

serum siarkowa moc pryszcze

serum siarkowa moc skuteczność

Dlaczego mówię, że jestem zaskoczona. Po trosze jestem zaskoczona, że 4 dniowa kuracja serum nie załatwiła tego koszmaru, ale zdecydowanie go zmieniła. Na pewno wysuszyła, na pewno zahamowała rozwój - zaczęłam stosować serum, gdy wyprysk był świeży. Na kości policzkowej widać jeszcze jedno punktowe zaczerwienienie. 

To moje drugie zaskoczenie: kosmetyczna ostatnio mi powiedziała, że czyszczenie twarzy i pillingi w moim przypadku cery naczyniowej odpadają i mogę o nich zapomnieć. Moja cera jest tłusta, więc mam skłonności do zapychania się porów, wyprysków i niestety do... prosaków pod oczami i na kościach policzkowych. kosmetyczka radziła stosować kwaśne kosmetyki by je wysuszyć. i oto efekt! prosaka traktowałam serum 2 dni (4 aplikacje) i się ruszył... 

Moje podsumowanie:
Serum wolno radzi sobie ze zmianami typu trądzikowego, małe plamki i niedoskonałości znikają po 3 - 4 aplikacjach, serum dodatkowo niweluje białe prosaki - słowem jestem pozytywnie zaskoczona efektami.

Czy któraś z Was stosowałam ten specyfik do walki z wypryskami? :) chętnie poznam Wasze zdanie! 

18 komentarzy:

  1. No zaciekawiło mnie to serum, kiedyś miałam mydełko siarkowe, ale na całą twarz wysuszało strasznie, i wiadomo aplikacja... czasami trzeba potrzymać dłużej na buzi żeby wysuszyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja też się spodziewałam lepszych efektów. Nie wiem czy kupię ten produkt jeszcze raz.

      Usuń
  2. pozdrawiam i obserwuję malinową Koleżankę:
    chabroweoczyani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Koleżanko z malinowego :) już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  3. Witam koleżankę z Malinowego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, cieszę się, że wpadłaś.
      również obserwuję.

      Usuń
  5. U mnie tez byla ostatnio recenzja tego serum i kremu z tej serii ;)

    P.s obserwuje koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie przeczytam Twoją recenzje.
      dziękuję, że wpadłaś.
      pozdrawiam.

      Usuń
  6. miałam ich krem matujący i całkiem dobrze się sprawdzał

    pozdrawiam i obserwuję Malinową Klubowiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę w takim układzie się rozejrzeć za tym kremem. Zrobiłaś recenzje u siebie tego?

      Usuń
  7. Muszę koniecznie kupić to serum!
    Pozdrawiam Malinową Koleżankę i dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z tym serum ... ale kusi mnie, co by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja brzmi zachęcająco, ale niestety po kremie z tej firmy jestem zrażona do tych kosmetyków.

    A czy próbowałaś żelu punktowego z Synergen ? Zwykły rossmanowski żel, tani, ładnie pachnie i radzi sobie nawet z największymi podskórnymi pryszczami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hym, chętnie go przetestuję, jak będę w sklepie Rossmann następnym razem to go kupię.

      Usuń
  10. Ja niestety nie miałam okazji go testować, bardzo fajnie się zapowiada, ciekawe czy u mnie by się sprawdził.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń