O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

środa, 5 września 2012

Maseczka Efekmitma z wyciągiem z lawendy

efektima maseczka z wyciągiem lawendy opinie
Spora saszetka 10 ml maseczki o działaniu relaksująco - łagodzącym.  Ogólnie nie jestem fanem zapachu lawendy. Ale maseczka ma bardzo miły, lekki a jednak intensywny zapach, trudno mi to opisać, nie jest drażniący na pewno. Miła konsystencja, łatwo i prosto się rozprowadza. Mam skórę skłonną do podrażnień i zaczerwienienia, maseczka nic takiego nie wywołała. Nie złagodziła mi innych plam, które miałam, ale czułam że skóra była gładsza. 


W swojej linii Efektima ma jeszcze inne maseczki o różnym działaniu, od odżywczych (cynamon), oczyszczających (nagietek i rumianek), nawilżających (arbuzowe), peelingujących (grejfrut), oraz opóźniających starzenie (błotna) z liftingującą (owoce granatu i mikroalgi). Jeżeli inne maseczki mają tak dobrze dobrane zapachy, które nie przytłaczają a jednocześnie odprężają, to będę na nie polować.

efektima maseczka opinie


efektima maseczka z wyciągiem z lawendy konsystencjaFajna cena,bo za jedną saszetkę zapłaciłam ok 2,50 zł. Myślę, że w innych sklepach nie przekracza 3 zł. 

Maseczkę powinno się stosować po wcześniejszym oczyszczeniu skóry twarzy, szyi i dekoltu. Nakładamy maseczkę omijając okolicę oczu i zostawiamy na ok. 20 minut. Po tym czasie nadmiar maseczki, który został można usunąc delikatnie płatkiem kosmetycznym lub chusteczką unikając mocnego tarcia skóry. Według producenta dla najlepszego efektu i odżywienia skóry należy stosować maseczkę raz, dwa razy w tygodniu. Fajnie, ale zużyje kilka tych saszetek i poszukam czegoś nowego, bo dość szybko się nudzę :) 

2 komentarze:

  1. Strasznie lubię te maseczki :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Aniu, że mnie ostatnio zaczęły podrażniać troszkę. Chętnie oddam, żeby się nie zmarnowaly. mam je w zakładce wymiana. Może niedlugo zrobię rozdanie to również będą w zestawie.

      Usuń