O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

środa, 19 września 2012

Piękne kobiece fryzury

Zwariowałam... kiedy jakieś 8 miesięcy temu ścięłam włosy na krótko, baaaardzo krótko, od razu tego pożałowałam. I od dnia ścięcia włosów zapuszczam je. Niestety jeszcze trochę mi zostało tego zapuszczania, ale w wolnych chwilach patrzę, co będę mogła na głowie zrobić, gdy tylko już dorosną do odpowiedniej długości. 



fryzury plecione

upięcia, fryzury

katalog fryzur koki

fryzury koki blond


Zakochałam się w tych delikatnych, kobiecych, plecionych fryzurach. Mam jeszcze chwilę czasu by nauczyć się sama sobie tak włosy pleść. 

Problem mój polega na tym, że zbyt szybko mi isę ręce męczą i drętwieją. Ale sądzę, że to kwestia wprawy. Ta dziewczyna ze zdjęcia nie ma zbyt długich włosów, ale ja miałam wygalane na karku i te z tyłu ciągle mi wychodzą i trudno mi je nawet podpiąć. Ale już niedługo :) 


2 komentarze:

  1. Fajna, dziewczęca fryzura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi się bardzo podoba, obecnie mam ciemne włosy, i chyba sobie je rozjaśnię bo mi się teraz takie podobają.
      jutro idę na wesele i fryzjerka robi mi własnie koronę z dobieranego, jak fajnie wyjdzie to porobię zdjęcia i wrzucę tutaj :)

      Usuń