O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

czwartek, 19 lipca 2012

Cetaphil - dermokosmetyka dla bardzo wrażliwej i skłonnej do alergii skóry.

Ostatnio Lilesly poruszyła temat reakcji alergicznych skóry na stosowanie różnych kosmetyków. A co robić, gdy każde mydło, żel, emulsja czy mleczko podrażnia i uczula skórę twarzy? Kiedyś tak miałam, że nawet delikatne maseczki nawilżająco - odżywiające powodowały u mnie pieczenie i zaczerwienienia na twarzy. Mydło bardzo wysuszało mi skórę i sprawiało że mi się łuszczyła. Była obolała i wyglądała na ciągle podrażnioną. Na szczęście wyszłam z tego stanu i to dzięki stosowaniu codziennie dermokosmetyku z apteki. 

cetaphil emulsja opinie cetaphil recenzje


Cetaphil Em do Mycia to bardzo delikatna emulsja do mycia twarzy. Myje, pielęgnuje i jednocześnie nawilża. Odświeża i nadaje się świetnie do demakijażu. 

Stworzony specjalnie dla skór bardzo wrażliwej i skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych. Kosmetyk nie zawiera ani mydła ani innych drażniących substancji. 

Cetaphil Em do mycia ma a swoim koncie kilka nagród środowiska dermatologicznego i kosmetycznego, między innymi Perłę Dermatologii Estetycznej, Laur klienta - odkrycie roku, i inne. 



1 komentarz:

  1. Dzięki za sugestię, jak będę w aptece to zobaczę ten produkt i pewnie go kupię, by mu się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń