O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

piątek, 26 października 2012

Nawilżająca maseczka do twarzy Evitte

Ładnie pachnąca i delikatna maseczka nawilżająca do wszystkich rodzajów cery. Maseczka z melona i szyszek cyprysa, nie powoduje u mnie podrażnień, ale szczerze mówiąc chyba po nią nie sięgnę drugi raz. Kupiłam 2 saszetki i nie zachwyciły mnie. Może po prostu nie potrzebuje takiego nawilżenia. 

Po nałożeniu maseczki i odczekaniu 20 minut (jak podano na opakowaniu) nadmiar wklepała w skórę twarzy i dekoltu. Miałam wrażenie, że mam tłustą cerę, nie do końca mi się spodobała ta maseczka, mimo, że bardzo przyjemny ma zapach. Może to kwestia mojej skłonnej do przetłuszczania się cery.
Nie spowodowała u mnie żadnych podrażnień, zaczerwienień. Produkt posiada certyfikat ISO 9001. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz