O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

poniedziałek, 15 października 2012

Pitahaya & Opuncja body sorbet with jojoba & retinol


Zapach świeżych owoców. Sorbet do ciała z perełkami jojoby i retinolem PITAHAYA & OPUNCJA

Bardzo duże i wydajne opakowanie 500 ml miłego i bajecznie pachnącego sorbetu do ciała. Produkt Starej Mydlarni. Sorbet jest świetny, bardzo mi odpowiada jego zapach i konsystencja. Nie jest tłusty i brudzący, łatwo i fajnie się rozprowadza. Nie powoduje u mnie żadnych podrażnień czy zaczerwień, nawet na podrażnionej depilacją skórze.  Obficie nawilża wysuszone partie skóry, np. nogi po depilacji. 



Jedyna negatywna rzecz związana z tym sorbetem to malutkie kuleczki (perełki) jojoby. Szczerze mówiąc nie wiem po co :) Ani nie spełniają funkcji pillingującej,masażu. Zostaje  na skórze i pod paznokciami. To dość irytujące gdy balsamujesz ciało po kąpieli. Przy mocniejszym smarowaniu wchłaniają się w skórę. 


Kosmetyk dostałam w prezencie, jakoś wcześniej w ogólnie nie zwracałam uwagi na tę firmę. Okazuje się, że jest to mała polska firma powstała w 1999 roku. Produkują kosmetyki, jak to określają na swojej stronie "dla wymagających i lubiących luksus". Dużo produktów dla skóry wrażliwej, co mnie bardzo cieszy. Cena jest nieco wyższa niż innych sieciowych i popularnych kosmetyków, ale sądzę, że warto.


1 komentarz: