O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

czwartek, 29 listopada 2012

Tena - linia dla przeszuszonej skóry wrażliwej

Najlepsza linia dla skóry wrażliwej. Linia kosmetyków TENA jest skierowana dla osób z bardzo wrażliwą cerą. Skłonnej do podrażnień i ciągłych uczuleń.

kosmetyki tena


W swej linii producent proponuje cynkowy krem TENA świetny na podrażnienia, gęsta i tłusta konsystencja wspomaga głębokie nawilżenie. Stosuje ją na popękane i suche partie skóry. Łokcie, pięty, czasem dłonie i stopy. Bardzo fajnie regeneruje, choć trudno się rozprowadza. 
zinc cream tena
Często go używam, na przesuszone partię skóry. Tuż przy paznokciach nie mogę sobie poradzić z ciągłymi skórkami, które się zadzierają i bolą. Ciągle mam te miejsca suche i nieprzyjemne. Krem cynkowy świetnie działa na skórki. Do tego łagodzi wszelkie podrażnienia. Bardzo go lubię, mimo iż bardzo trudno się rozprowadza.

1 komentarz:

  1. Nie miałam przyjemności z tymi kosmetykami. Firma TENA kojarzy mi się z całkiem czymś innym.

    OdpowiedzUsuń