O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

piątek, 7 grudnia 2012

Naturalne pasemka

Od pewnego czasu już coś chciałam zrobić z włosami. Od roku zapuszczam je, bo podcięłam je dość drastycznie. Na karku miałam przygolone,coś na podobieństwo klasycznego boba, lecz z przodu włosy nie były tak długie. 
W każdym razie, odrosły i wraz z tym zaczęłam znów kombinować. Już nie z cięciem, podcinaniem, grzywkami. Od połowy studiów farbowałam się sama w domu zwykle wybierając kolory ciepłe - brązy, odcienie kasztanu i miedzi. 

I tak wczoraj umówiłam się dość spontanicznie u fryzjera, wypłaciłam pieniądze i poprosiłam o lekko rozjaśniające, naturalnie wyglądające pasemka. Oto efekt ponad 2 h spędzonych u fryzjera :

naturalna koloryzacja, balejaż

kobiecy gust pasemka

balejaż

Blond pasemka połączone z lekkim rudym (nawiązując do koloru, który miałam jeszcze na połowie długości włosów) wyszło moim zdaniem całkiem nieźle. 

8 komentarzy:

  1. No całkiem nieźle, fryzjer nie spartolił :) Mało rzuca się w oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz ze troche jednak spartolił... jest dokładnie miesiąc po farbowaniu i ogólnie kolor baaaardzo się spłukał, już nie ma tej rudości pięknej, a jest jasny brąz i to też bez rewelacji, jestem dość rozczarowana. zastanawiam się co dalej, czy szukać innego fryzjera i znow pasemka, czy coś sama położyć na głowe, henne? farbę? szamponetkę? sama nie wiem.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To muszę zrobić zdjęcia teraz jak to wygląda :)

      Usuń
  3. Fajnie to wygląda..I powiem Ci szczerze, że masz bardzo ładne włosy..Ten lok na koncach to poezja.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor włosów:) ja tez od jakiegoś czasu intensywnie zapuszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, tak naturalnie rozświetlone:)

    OdpowiedzUsuń