O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

czwartek, 17 stycznia 2013

Peelingujący żel do mycia twarzy BeBeauty

Kupiony został całkiem przypadkiem w jakimś sklepie, na szybko. Jakoś wpadł mi w oczy, cena była jakaś bardzo niska, więc pomyślałam, kupię sprawdzę. W sumie i tak mi się skończył wcześniejszy żel do mycia twarzy, więc kupiłam ten

Bardzo delikatny, mało pieniący się. Raczej żel, do masowania, ale fajnie myje i zmywa po nocy dość tłustą cerę. Jeżeli chodzi o peeling, to jest bardzo dobry i bardzo delikatny. Raz w tygodniu i tak używam mojego ręcznie robionego domowym sposobem peelingu z kawy mielonej, bo ten peeling codzienny, nie do końca jest w stanie poradzić sobie z moimi niedoskonałościami (lekko to ujmując :)) 
bebeauty pure effect żel pillingujący do mycia twarzybebeauty żel do mycia twarzy

 Ogólnie nie mam zbyt dużo do zarzucenia. Najważniejsze, że nie powoduje u mnie podrażnień. Jest hypoalergiczny, wcale mi nie nawilża cery, usuwa nadmiar sebum, ale w przeciwieństwie do opisu, pozostawia naturalnego poziomu nawilżenia. Ale mnie to nie przeszkadza, bo zawsze rano używam krem nawilżający specjalnie do mojej naczynkowej cery Bielenda Kasztan, o którym już pisałam wcześniej. 

Rzeczywiście daje radę, i raczej do popołudnia cera pozostaje świeża. Jestem z niego zadowolona, i chyba przyjrzę się tej firmie ogólnie, znacie ją w ogóle? 

bebeauty żel do mycia twarzy z pillingiem


5 komentarzy:

  1. Z chęcią po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te żele i wracam do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no mnie się sprawdza, muszę poszukać innych kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeczytaćo tej cerze naczynkowej. Ja go zakupiłam ostatnio i lubię :) oczywiście do vichy mu daleko ale cenowo też mu daleko,więc na oczyszczanie nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to również mój niedawny nabytek z Biedronki :) i jak na swoją cenę sprawdza się wyjątkowo dobrze więc na pewno jeszcze go zakupię

    OdpowiedzUsuń