O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

sobota, 9 lutego 2013

Balsam perfumowany Dolce & Gabbana zapach Rose the one.

Genialny balsam perfumowany Dolce & Gabbana zapach Rose the one. 
Bardzo ciepły, jak opisuje go producent   "zapach dedykowany śmiałym, ciepłym i otwartym kobietom, które kochają żyć i kultywują swój własny sekret, jak tajemniczy i bardzo kwiatowy ogród". Zawsze mnie bawią te wyrafinowane i jakże zmysłowe opisy. 
Chętnie bym sobie kupiła same perfumy, ale są ciut drogie :) 
Zapach jest rzeczywiście czarujący, głównie owocowy i świeży (różowy grejpfrut, mandarynka i czarna porzeczka) ale również delikatne zapachy kwiatowe (róża, konwalia, lilia, piwonia) i ostrzejsze nuty zapachowe (ambra, piżmo, wanilia dla złagodzenia) 
Wszystko zmywa się w bardzo dobrą mieszankę, która nie drażni. Zresztą Dolce Gabbana to jednak specjaliści :)  

Zapach genialny, długo się utrzymuje, a co dla mnie najważniejszy nie powoduje żadnych uczuleń i reakcji alergicznych :) 

Balsam ma pojemność 100 ml

Dolce Gabbana balsam perfumowany

 Dolce Gabbana balsam

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam ale na pewno musi cudownie pachnieć ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń