O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

środa, 27 lutego 2013

Soraya, maseczka do cery naczynkowej

Cześć Dziewczyny, 
trochę mnie nie było, jakoś nie miałam chwili, żeby usiąść i coś napisać, przepraszam Was za chwilę zaległości. Dzisiaj chciałabym już coś konkretniejszego powiedzieć na temat maseczki Soraya do cery naczynkowej. 

Ogólnie muszę Wam powiedzieć, że byłam jakiś czas temu u zaprzyjaźnionej kosmetyczki. Zdecydowałam się wreszcie na spróbowanie laserowej metody likwidacji popękanych naczynek. 

Póki "strzeliła" mi laserem tylko na 3 zmiany, i czekam ciągle na ostateczny efekt, który może być nawet do 2 - 3 tygodniu po zabiegu. W zależności jaki będzie efekt, zdecyduje, czy warto jest na takie zabiegi laserowe chodzić.  Ale o tym na pewno napiszę jeszcze jedno notkę. 
Dziś wracamy do kosmetyków. 
maseczka sorayamaseczka soraya dla cery naczynkowej

Maseczka kupiona w Rossmannie jeśli dobrze pamiętam, cena nie przekraczała 3 zł. Raczej nie ma zdania o firmie Soraya i nie ciągnęło mnie do kupowania ich produktów, w sumie nawet nie wiem czemu. 
Ale że wspomniana kosmetyczka powiedziała, że powinnam poważnie zadbać o cerę moją problemową, więc się zdecydowałam dorzucić do koszyka jeszcze właśnie ten produkt. 

żelowa maseczka do cery naczynkowej

O czym zapewnia nas producent:
jak zwykle w skrócie opiszę co tam na opakowaniu czy na stronie produktu przekonuje nas jego wytwórca. maseczka jest przeznaczona dla osób, które mają cerę wrażliwą, płytko unaczynioną, do tzw. cery naczynkowej. 
"Jeśli na Twojej twarzy widoczne są rozszerzone, płytko położone naczynka, a na stres, czy zmiany temperatury reagujesz zaczerwienieniem, ta maseczka doskonale sprawdzi się jako kojący kompres (...)"
Maseczka ma ukoić i uspokoić cerę naczyniową oraz zredukować istniejący rumień. Dodatkowo maseczka ma za zadanie wyrównywanie kolorytu. 
Maseczkę należy nałożyć na skórę twarzy oraz ewentualnie dekoltu i pozostawić na 10 minut. Następnie zmyć wodą pozostałości. 

maseczka soraya do cery naczynkowej

Skład:
tak jak przy większości kosmetyków dla cery naczynkowej produkt opiera się na wyciągu z kasztanowca oraz czerwonych roślin, owoców czy warzyw. W przypadku tej maseczki jest to bioflawonoidy z kasztanowca, z czerwonych winogron oraz d-panthenol który ma ukoić podrażnioną cerę. 



soraya maseczka do cery naczynkowej

Opakowanie:

Trudno tutaj opiniować opakowanie saszetkowych maseczek. Standardowo z ułatwianym otwarciem (którego ja i tak nie używam, tylko delikatnie odcinam rożek). Opakowanie jest przygotowane na 2 oddzielne aplikacje, każda po 5 ml. 

maseczka cera naczynkowa

Konsystencja, zapach itp:
Maseczka ma konsystencję żelu o delikatnym żółtawym (ledwie dostrzegalnym) zabarwieniu. Takie mniej lub bardziej intensywne żółte zabarwienie jest charakterystyczne dla kosmetyków dla cery naczynkowej. Maseczka ma nie drażniący, delikatny zapach. Łatwo się rozprowadza po skórze. 

maseczka zaczerwienienia

Wydajność:
Maseczkę nakładam tylko na skrę twarzy, by móc jak najwięcej razu użyć produkt na buzi. Produkt jest przygotowany na 2 aplikacje, ja nałożyłam sporą warstwę i jedna saszetka starczyła mi na 2 razy.   

maseczka naczynka

Moja ocena:
Kosmetyki dla cery naczynkowej są różne. Tego typu cera jest bardzo "nieciekawa". Trzeba uważać na wszystko, na pogodę, temperaturę, nasłonecznienie, dietę i to jest temat rzeka. 
Jeżeli chodzi o skuteczność maseczki, to na pewno ją uspokaja. Nie spowodowała u mnie podrażnień. Aby się przekonać, czy wzmocniła moje naczynka, trzeba by stosować ją 2 razy w tygodniu przez dłuższy okres by zobaczyć jakieś znaczące efekty. 
Na pewno spełnia rolę chłodzenie i łagodzenie lekkich zaczerwienień. Na buzi jest trochę kleista, ja zawsze trochę dłużej trzymam niż zalecany czas, do pełnego wchłonięcia. Na skórze zostaje sucha i delikatna warstwa produktu, który łatwo się zmywa wodą.

Maseczka nie wyrównuje mi kolorytu w ogóle, wręcz przeciwnie, podbija mi moją ziemistą i nieciekawą cerę. To mi isę w sumie nie podoba.   Nie widzę również, by redukowała zaczerwienienia. Tak jak miałam lekko zaczerwienione policzki, tak zostało (może delikatnie mniejsze), a dodatkowo wybieliło mi obszary, które nie są zaczerwienione. Podsumowując maseczka podkreśliła w moim przypadku moją cere naczynkową. 

Czy ktoś ma inne doświadczenia z tą maseczką, ciekawe czy tylko mnie tak wybieliła w miejscu, gdzie w sumie nie musiała :) 

7 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji, ale polecam maseczki Bielendy i FlosLeku - na naczynka są świetne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczek Bielendy nie używałam jeszcze, mam krem na dzień dla cery naczynkowej. A kosemtyki od FlosLeku właśnie niedawno kupiłam i testuje, a to chwilkę potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą maseczkę, ale jeszcze jej nie używałam. Generalnie jednak nie wierzę w działanie kosmetyków do cer naczynkowych, jeszcze nie trafiłam na taki, który spełniałby obietnice. Ale może to tylko kwestia czasu i funduszy :) Nie lubię wydawać na kosmetyk dużych kwot :)
    Odpisując na Twój komentarz u mnie (akcja "Marzec bez słodyczy"), cieszę się, że się przyłączasz :) Słodzenie kawy i herbaty jest dozwolone, o ile nie zwiększysz ilości cukru, które zawsze dajesz :) Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki nie mam ale ciekawa jestem efektów zamykania naczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tej maseczki regularnie od 3 miesiecy i widzę niesamowite efekty !
    Naczynka sa wzmocnione, koloryt skory poprawiony, znikają zaczerwienienia.
    Aplikacja jest bardzo przyjemna- maseczka dobrze sie rozprowadza no i faktycznie chłodzi skore natychmiastowo. Łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia no i na dłuższa metę przy regularnym stosowaniu daje świetne efekty. Produkt jest w bardzo przystepnej cenie, wydajny wiec ja jestem z niego jak najbardziej zadowolona ! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też używam tej maseczki bardzo regularnie (kosztuje grosze, więc nie jest mi szkoda wydawać na nią kasy). I u mnie też widać duże efekty - maseczka uciszyła moją grę naczyniową itd. Ogólnie bardzo lubię ten kosmetyk, a może twoja opinia wynikała z tego, że użyłaś maseczki jednorazowo, a czasem na odpowiedni efekt trzeba troszkę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa maseczka. oczyszczanie skóry jest bardzo dokładne. Ja też trzymałam te maseczkę dłużej niż zaleca producent czyli standardowe 15 minut. Po zmyciu faktycznie buzia była mila w dotyku i gładka, super oczyszczona i odzywiona, a zaczerwienienia wyraźnie zmniejszone. Z daleka widać, że w lepszej kondycji i jakby mlodsza. Ta maseczka to bardzo udany zakup

    OdpowiedzUsuń