O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

niedziela, 3 lutego 2013

PAT & RUB balsam do rąk z żurawiną i cytryną

Próbny kosmetyk z serii kosmetyków firmowanych przez Kingę Rusin. Dostałam produkt w prezencie i w sumie muszę się Wam przyznać, że nie znałam wcześniej tej firmy. Krem do rąk w małym bardzo fajnym opakowaniu, wrzucam do torby i jest nie obciążając mnie zbytnio. Ogólnie nie używam kremów do dłoni, natomiast, teraz jak były ciężkie mrozy to poczułam że potrzebuje je nawilżyć. 

konsystencja kremu jest bardzo dobra, szybko się wchłania i przede wszystkim nie brudzi. Użyłam go przed chwilą i po krótkim czasie mogę bez obaw poplamienia klawiatury napisać ten post. Bardzo nie lubię, jak krem do dłoni natłuszcza ręce. Potem je wycieram, bo nie mogę wytrzymać, że wszystko co dotknę jest tłuste i okazuje się że dłonie wcale nie zostały nawilżone.

Balsam jest 100 % naturalny, ale jakoś nie wierze, ze jakikolwiek kosmetyk dostępny w regularnej sprzedaży jest teraz naturalny. Chyba, że pochodzi ze sklepu specjalizującego się, ale wtedy i terminy ważności są krótsze.
 Muszę przyznać rację, że krem dobrze nawilża i nawet zauważyłam, że rozjaśnia dłonie. Dodatkowo ma odżywiać paznokcie.


Ten produkt jest pod tym względem bardzo fajny. Szybko się wchłania i nie plami. Ma jedną wadę, przez którą nie kupię tego kremu i pewnie bym nie kupiła i tym razem (przypominam, dostałam do w prezencie). Bardzo intensywny zapach cytrynowy, który mnie po prostu drażni. Oddałam do znajomej a w zamian dała mi inny krem do rąk o takiej samej pojemności (50 ml) krem Kamill intensiv+ niemieckiej produkcji. Poużywam kilka razy i będę mogła coś na jego temat napisać. Póki co wkleję tylko jedno zdjęcie:  


6 komentarzy:

  1. połączenie zapachowe wydaje się być bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam ich kremy, ale zapachy faktycznie bardzo intensywne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam wcześniej styczności z tą firmą szczerze mówiąc. Nie wątpię, że maja fajne kosmetyki, bo wszystko, prócz intensywnego zapachu mi się podobało.

      Usuń
  3. nie lubię zapachu cytryny w żadnym połączeniu i z tego powodu na pewno bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię balsamy do rąk z Pat&Rub. Lubię wersję z trawą cytrynową i kokosem :)

    OdpowiedzUsuń