O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

poniedziałek, 4 lutego 2013

Maseczka Skuteczna Pielęgnacja


Produkt złapany w Biedronce w sumie przy wychodzeniu. Nawet za bardzo się nie zastanawiałam co biorę, zwróciłam uwagę na to, że jest to maseczka matująca i na pewno ma coś związane z ogórkiem. Naturalne okłady z ogórka zawsze wybielały mi moją wiecznie zarumienioną (cera naczyniowa) skórę. Również milą ją napinały. 

AA Skuteczna Pielęgnacja z ogórka

Z rozmachu wzięłam 2 opakowania, w każdym opakowanie składa się z 2 saszetek połączonych ze sobą. Maseczka pielęgnacyjna ma za zadanie przede wszystkim według producenta matować i regenerować, dedykowana jest cerze tłustej i mieszanej. W połowie dnia zawsze czuję, że moja cera już jest tłusta i nieprzyjemna i się świeci. Dlatego stwierdziłam, że warto przetestować ten produkt. Producent zaleca stosowanie jednej saszetki na jedną maseczkę. Za pierwszym razem  starałam się nałożyć jak najwięcej produktu na buzię, ale konsystencja przypomina bardziej konsystencje lekkiego kremu nawilżającego albo balsamu. Nie jest tłusta, jest jakby o większej zawartości wody. Łatwo się rozprowadza i dość szybko wchłania. Nie mam problemu z usunięciem nadmiaru maseczki. 

Maseczka matująco - regenerująca z ogórkiem

Efekt był jak dla mnie bardzo pozytywny. Rzeczywiście zauważyłam, że maseczka rozjaśniła mi cerę. Stała się delikatniejsza i moje okropnie widoczne pory na nosie rzeczywiście delikatnie rozjaśniały. Jestem zadowolona z efektu. 

Za drugim razem już nie użyłam jej w takiej ilości, lecz mniejszej. Bardziej potraktowałam produkt jako krem do porannej pielęgnacji. Tak jak producent zaleca stosowanie całej saszetki na jedną maseczkę. Mnie starcza jedna saszetka na  nie niecałe 3 stosowania, czyli całe opakowanie na około 5 stosowań. Jestem z tego bardzo zadowolona.
Efekt po użyciu produktu utrzymuje się do popołudnia, co mi bardzo pasuje. Ogólnie rzadko nie jestem tak zadowolona z jakiegoś produktu. Używałam już wielu maseczek (sprawdź: recenzje maseczki) , ale żadna nie wywarła na mnie takiego wrażenia. Jeżeli ją gdzieś zobaczę to na pewno ją jeszcze kupię. 

5 komentarzy:

  1. Sama bym chętnie ją wypróbowała po takiej rekomendacji, szczegolnie, ze też się borykam z zatkanymi porami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę z malinkami na opakowaniu, intensywnie nawilżającą i rozczarowałam się. Jednak wiele osób pisało właśnie o tej... chwaliło:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie, chętnie bym go kupiła znów, ale nie mogę teraz znaleźć tej maseczki, w biedronce była przez chwile, w sieci rossmann też nie mogę znaleźć...

      Usuń
  3. Raz miałam i nawet fajna była. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę wypróbować. Ja kupiłam z tej firmy nawilżającą, też w Biedronce. Jestem z niej bardzo zadowolona, a mam cerę wrażliwą i naczyniową.

    OdpowiedzUsuń