O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

poniedziałek, 11 lutego 2013

Zakupy w lutym

no tak, na początku lutego zrobiłam zakupy w różnych sklepach, czasem przy okazji, czasem szukałam konkretnych produktów. Dziś mogę je Wam zaprezentować, bo doszła paczka dodatkowo z allegro, a dokładnie ze sklepu abc-uroda.com, w którym zresztą dostałam rabat upominkowy na przyszłe zakupy :)  (polecam ten sklepik)

Poniżej zamieszczam zdjęcie zbiorcze moich lutowych zakupów. Dajcie znać czy Was coś interesuje bardziej, to prędzej się zajmę tą pozycją by ją opisać :) 


Co my tu mamy :) Za względu na to, że byłam ostatnio u kosmetyczki, która zna się na cerze, dowiedziałam się, że nie mogę za bardzo używać depilatora, bo mam cerę naczyniową. Pomyślałam więc, by spróbować jakiś kremów do depilacji. W sklepie internetowym abc-uroda.com wybrałam sobie 2 produkty, które mają być wyjątkowo delikatne i skuteczne: 

1 - BIELENDA Vanity Professional twarz-pachy-ręce, zestaw do depilacji przy użyciu kremu,
2 - BIELENDA Vanity Professional bikini zestaw do depilacji przy użyciu kremu,

3 - farba SYOSS w kolorze średni blond odcień 7-6. Ten produkt jeszcze poczeka na wypróbowanie. W sumie nawet nie wiem czemu go kupiłam :) co Wy sądzicie o farbowaniu włosów samemu w domu??

4 - BIELENDA -  dwie maseczki ogórek & limonka dla cery mieszanej i tłustej (maseczka w dwóch krokach) oczyszczająca i przeciw błyszczeniu

5 - SORAYA maseczka do cery naczyniowej redukująca zaczerwienienia. Żelowa maseczka na 10 minut. 

6 - SORAYA  Glinkowa maseczka do cery tłustej i mieszanej perfekcyjne oczyszczenie na 10 minut. 

7-  GARNIER Kremik pod oczy z wyciągiem ze słonecznika 

8 - DIADEM eyeliner w kolorze ciemnego brązu (jestem początkująca jeżeli chodzi o eyelinery, więc nie wiem czy je potrafię oceniać :))

9 - ten zakup zawdzięczam interesującej notce >> Kingi << Zainteresowała mnie i kupiłam :) BELL trwały fluid matująco - kryjący, odcień 01 beige

10 - tej samej firmy matowe cienie do powiek BELL numer 501. 

11 - i kolejny fluid, jest to podróż do przeszłości. Dawno temu kupiłam przypadkiem właśnie fluid tej firmy VIPERA (wtedy miał zupełnie inne opakowanie) i był cudowny. Chcę zobaczyć, czy ciągle jest dla mnie taki dobry. VIPERA fluid o przedłużonym działaniu, odcień naturalny 032

12 - BARWA LABORATORIUM Siarkowa Moc - antybakteryjne specjalistyczne serum do stosowania miejscowego 

13 - i mała pierdółka kupiona też przypadkiem (potrzebowałam jakiś zapach mieć w torebce i wstąpiłam do sklepu i wzięłam pierwszy - lepszy) LAURA CASTELO Blue Dream for Woman.  

i to wszystko jeżeli coś was zainteresowało, to dajcie znać :) 

11 komentarzy:

  1. Ładne zakupy!! tez miałam te kremy do depilacji z Bielendy i byłam zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieje, że też mi przypadną do gustu, dziś będę je testować ;)

      Usuń
  2. Mam ten podkład z Bell i jestem bardzo zadowolona, znalazł się nawet w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, sporo maseczek, chyba je lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, ciągle szukam jakiejś, która mi pomoże kontrolować tłustą cerę z problemami naczyniowymi

      Usuń
  4. nie miałam nic z tych rzeczy :) ciekawa jestem jak się spisze serum bo słyszałam o nim dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dziś miałam pierwszą aplikacje, napiszę i dorzucę zdjęcia jak te małe czerwone potworki z twarzy znikają :)

      Usuń
  5. Też kupiłam ten podkład i bardzo go polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pamiętam, kupiłaś wtedy sporo kosmetyków i w tym bardzo fajnt lakier do paznokci AirFlow :)

      Usuń
  6. Maseczki z bielendy są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak możesz to zamieść recenzję tego kremu pod oczy :) ciekawa jestem bo szukam wciąż czegoś dobrego na swoje cienie okropne
    Fajne zakupy :) maseczki chętnie bym ci zwinęła ;)

    OdpowiedzUsuń