O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

sobota, 2 lutego 2013

Wielkie testowanie i rozdawanie u Maliny :)



Cześć dziewczyny, niedawno zapisałam się do Klubu Malinowego i mam ogromną ochotę przetestować z dziewczynami trochę kosmetyków. 
Mam okazję (jak się uda :) ) przetestować jeden z kosmetyków firmy Eveline z serii Slim Extreme. 
Akurat od pewnego czasu zaczęłam po cichu w swoim pokoiku ćwiczyć i się wyginać, więc pomyślałam, że to świetna okazja, by wypróbować dodatkowo wspomaganie termoaktywne z serii właśnie Slim Extreme. 
trzymajcie za mnie kciuki :)   



1 komentarz:

  1. Ja już się zgłosiłam i trzymam także kciuki za Ciebie :)

    a tymczasem... zapraszam również do siebie - rozdaję na blogu trzy podkłady BB Bourjois :) /makiazas23/

    OdpowiedzUsuń