O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj, komentuj, rozgość się! :) Jeżeli chcesz ze mną pogadać, pisz śmiało. Pozdrawiam KobieceZacisze@gmail.com

wtorek, 12 lutego 2013

Do rozdania maseczki firmy Efektima i lakiery do paznokci, zapraszam do wymiany.

Tego bym się nigdy nie spodziewała. Jakiś czas temu oceniałam dla Was maseczkę Efektima  relaksująco-łagodzącą z wyciągiem z lawendy >>KLIK<<. Teraz kupiłam sobie kilka saszetek tego preparatu i nagle okazało się, że zaczął mnie uczulać.... Szypie mi policzki, zmyłam maseczkę i parę dni później znów spróbowałam, efekt był mniejszy, ale też czułam że mnie lekko szczypie na policzkach...Dziwne. Może moja cera znów się zmieniła? Może to efekt zimy? Nie wiem. Biorę różne leki hormonalne, które robią z moją cerą rewolucje, więc może to przez to.

W każdym razie, mam teraz do oddania 2 saszetki tej maseczki z wyciągiem z lawendy, mogę dorzucić jeszcze dodatkowo maseczkę (też kupiłam 2) tej samej firmy ale liftingujące z wyciągiem z granatu. Szczegóły w nowej zakładce


Dorzucam prawie nowy, 2 razy używany Lakier Golden Rose w kolorze opalizującym odcień 119 i Simple Beauty Mini kolor pomarańczowy odcień 313. 



Zapraszam do zakładki Wymiana, gdzie znajdziecie szczegółowy opis produktów do wymiany :)

2 komentarze:

  1. Też się zbieram żeby zrobić zakładkę wymiankową, ale jakoś mi to nie idzie :P
    + może masz ochotę na wzięcie udziału w moim Candy? Do zgarnięcia 6 pełnowymiarowych kosmetyków z Ziaji i Vipery. Zasady są bardzo proste i szybkie do wypełnienia, wystarczy tylko zaobserwować mojego bloga:). Może to właśnie do Ciebie uśmiechnie się szczęście ?:) Tu jest link: http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2013/02/drugie-rozdanie-z-julcikiem-do-wygrania.html
    Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
  2. z miłą chęcią wezmę udział w Twoim rozdaniu, bardzo lubię kosmetyki ziaja, a Vipery ostatnio kupiłam mój ulubiony używany od dawna podkład :)

    OdpowiedzUsuń